hans favorit

 

Varje gång jag frågar M vad han tycker att vi ska äta till kvällsmat så blir svaret alltid samma.

SPAGETTI & KÖTTFÄRSSÅS.

Han vill ha det varje dag vilket gör att jag har blivit otrolig trött på just den rätten.

I början var man ju något gulligare än nu så jag gjorde ju skiten en gång i veckan till honom.

Nu har jag inte lagat det på väldigt länge så i dag var det dags att bjuda fästmannen på det bästa han vet.
Okej, näst bästa.

Utan att vara mallig så är min köttfärssås riktigt jäkla delicious.

Nötfärs, rödtjut, tabasco, cayenne, en skvätt citron, grädde, vitlök, tomater, créme fraiche, paprikakrydda, salt, socker, peppar och lite färsk mejram.







Kommentarer
Postat av: johanna

bild på gardinerna, genast!!

2010-05-17 @ 19:42:55
Postat av: Ida

Johanna: Nej, inte förrän sista gardinen är uppe.

Du får komma hit och glutta in real i stället.

Välkommen darling!

2010-05-17 @ 19:48:46
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0