hormonerna har talat...


Har en sjukling här hemma och på tok för mycket hormoner i min kropp så i kväll säger jag bara snabbt hej.
I dag är det bra men helgen har varit lipig.
Har inte haft några känslomässiga svängningar förrän nu.
Humöret är OK men jag kan i princip börja gråta för vad som helst.
INTE likt mig.
Och egentligen vill jag inte skriva om det men det känns inte fair att bara skriva om allt gulligt och pluttigt hela tiden.

Att vara gravid är helt fantastiskt men också upp och ner.
Som allting annat i livet.

Jesus, den gravida kvinnan har talat.
Var glada att jag inte fortsätter ....

Vi ses i morgon då jag går in i vecka 16.
Då ska jag bjuda er på en magbild.






Kommentarer
Postat av: mamsen

Puss på dig! Det är nog nyttigt att lipa lite ibland ;)

2010-09-06 @ 18:44:51
Postat av: Johanna

Jag håller helt och hållet med mammsen =) Älskar dig min bästis!

2010-09-06 @ 23:03:31
Postat av: Sanne.

Såg din kommentar om babygym i englas blogg. Tycker barabus.se har en del fina. Jag köpte mitt rosa därifrån. hoppas du hittar något.

2010-09-07 @ 17:15:27
URL: http://dotterochjag.blogspot.com
Postat av: Ida

Mamma & Johanna: Ni är fina!

2010-09-07 @ 17:49:45
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0