min dag


Min födelsedag var toppen. På dagen gick vi en sväng på stan och sen åt jag supergod lunch på Grappa med mamma, Sofia, M och Ville.
Den 9:e april är det alltid klarblå himmel och solsken, så även i år vilket gör födelsedagen ännu mera härlig.
På kvällen hade jag inte en aning som jag skrev men jag hade mina aningar..
Ibland får man till det!
I vilket fall så var jag klar 18.30 som M hade sagt åt mig. Han hade fixat så att mamma och pappa tog hand om Ville så att vi kunde avnjuta en underbar kväll på John's Place.
Åh herregud vad mysigt vi hade!
Var längesen vi var själva och verkligen hade tid att sitta ner och prata om annat än blöjor, barnmat, vardagssysslor osv.
Vi åt och drack underbart gott och bara njöt av varandras sällskap.
Nykära åkte vi sedan hem till mamma och pappa där vi äntligen fick träffa vår Ville igen.
Vi bråkade om vem som skulle hålla och gosa med honom. Eftersom det fortfarande återstod någon timme av min födelsedag vann jag den kampen.
Bästa födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gud vad snygg du är! Kul att se att Ville fått brallorna till Molo tröjan. Puss

2011-04-11 @ 19:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0