babysitter

I dag har jag & M varit på IKEA igen.. fick ju inte plats med allt sist.
Men hör och häpna, vi klarade oss igenom hela varuhuset utan att bli osams en enda gång. HEJA!!
Under tiden vi var iväg var Ville hos bästa Johannis. Och vilken dag han har haft. Johanna som är världsbäst med Ville har till och med bakat med honom. Han fick sitta och leka med mjöl.. vilken lyx!
När vi skulle hämta honom blev vi bjudna på godaste bärpajen som Ville och hon hade gjort. MMM!
Nu har plutten precis somnat gott i spjälisen så jag & M ska duka fram kvällsmaten. Det blir gott och blandat från charken. MMM igen.
Ha en fin kväll vänner!

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Vilken toppenstart på veckan :-) Ha en mysig kväll!

2011-08-15 @ 20:10:57
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag kan bara tänka mig vilken dag finaste Ville har haft! Johanna borde få passa oss alla!!! Hoppas att mamma och pappa hade en fin dag, och Ida, en dejt snart är ett måste! Men nu är det min och Js tur att ordna! Hoppas vi ses på lördag och ha det kanon fram tills dess - en stor kram

2011-08-15 @ 20:21:31
Postat av: mirre

Jösses va söt han är! :)

2011-08-16 @ 00:45:52
URL: http://mirremorre.blogspot.com
Postat av: Ida

Nina: Ja vi fick verkligen en toppenstart på den här veckan. Hoppas din också har startat fint. Kram



Emma: Ja du förstår ju. Det var inte sista gången Johanna passade Ville:) Ja vi får ses nu snart. Vet inte förrän i morgon om jag kan vara med på lördag men jag hoppas!! Puss



Mirre: Ja visst är han:)

2011-08-16 @ 17:58:05
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0