lördag

Efter regn i går kom faktiskt sol.
Hade en mysig kväll med alla tjejerna i Lottas stuga på Getterön. Vi grillade och satt ute nästan hela kvällen. Sen åkte vi in till Socitén där det var hysteriskt. Jag som är drygt en och en halv meter lång eller kort om ni föredrar, höll nästan på att bli nedtrampad...
Och i går kom världens gulligaste bloggläsare fram och hälsade. Blev så glad! Det är så himla kul att få se ansiktena på er som läser. Blev riktig mallig faktiskt. Fantastiskt att ha så fina läsare.
Ni är bra ni!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gulliga Ida!.. Härligt att kvällen blev bra till slut trots din hemska shoppingupplevelse! Det va så kul att träffa dig igår men samtidigt kändes det helt overkligt.. Som om jag träffat en kändis :) Ha det nu riktigt bra så ser jag fram emot att följa dig och ville i fortsättningen också! Tack för att ni piggar upp min vardag! Många kramar/ Matilda

2011-08-21 @ 14:19:49
Postat av: Ida

Matilda: Stort av dig att komma fram. Blev som sagt jätteglad!!

Vi kanske ses ute i svängen:) Ha det fint. Kram på dig!!

2011-08-22 @ 10:57:46
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0