fem myror

Härligt med lite regn i dag faktiskt. Har haft mysigaste förmiddagen med Ville & M. Vi åt god lunch ihop alla tre och sen åkte vi till M's mormor som bjöd på fika i trädgården. Mysigt!
Nu är vi hemkomna. M är och handlar upp charken på Kvantum åt mig. Han höll nästan på att stryka med när det stod saker som Ventricina Piccante & Serranoskinka på handlingslistan... gick tydligen inte ens att uttala.
M spelar match i kväll så jag och Ville ska ha myskväll med lite goda delikatesser och eventuellt en film när plutten somnat.
Nu har jag & Ville tittat på Fem myror är fler än fyra elefanter. Ville gav det högsta betyg. Han var helt uppslukad av Evas glittriga klänningar.
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: jasmin

Varsegod :)

2011-08-05 @ 17:04:13
URL: http://jasmiinz.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Hej.

Kikar in här.Fin blogg!

2011-08-05 @ 20:16:00
URL: http://tjejmaffianblogg.blogg.se/
Postat av: bala

hej ida snygg och härlig blogg du har! och din son är helt underbar vacker som dig och din man! älskar din blogg! men jag undrar nåt och är tacksam för svar? kan inte du ha några tävlingar i din blogg?

2011-08-05 @ 20:29:13
Postat av: Ida

Elin: Tack! Du är så välkommen så. Kram



bala: Tack!! Alltså jag vet inte vad jag skulle ha för tävlingar? Har inget att tävla om heller. Så nja, tror tyvärr inte att det blir några tävlingar inom det närmsta i alla fall . Ha det fint!

2011-08-05 @ 22:15:09
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Nina - Glamourmamman

Ja, visst var det lite mysigt med regn igår - men idag hoppas jag dom håller vad dom lovar och att solen kommer tillbaka :-)



Återigen, är sååå glad att jag hittade din mysig blogg! Pratade med en gemensam bekant igår, och hon sa att hon hade tänkt tipsa om din blogg men glömt av det. Tur att jag hittade den ändå :-)



Ha en härlig lördag!!!

2011-08-06 @ 08:19:55
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0