vår torsdag

I dag har vi hängt hos min mormor och morfar. Blivit serverade god lunch och fin fika!
På hemvägen svängde vi om Kvantum. Jag var så sugen på mina delikatessfavoriter som finns i charken där och Ville han ville ha mer burkmat.
Lagom till att vi kom hem var det dags för Ville att sova lite.
PERFEKT!
Fick läst några sidor i nya MAMA och ätit lite salami, lufttorkad skinka & blåmögelost. LYX!
Nu har M's mamma precis varit här och lekt lite med Ville. Fotbollen har (dessvärre) satt igång igen lagom till att M går på semester så jag & Ville har lite kvällsmys och längtar tills att M kommer hem från träningen om en stund.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken härlig gott och blandat dag! Nu har vi semester och till nästa vecka har jag beställt sol. Vi får helt enkelt ha en träff när min önskan slår in 

2011-07-21 @ 19:51:53
Postat av: Ida

Emma: Absolut!!! M börjar sin semester på måndag så jag tänkte faktiskt lämna han och Ville hemma på torsdag och följa med ut på Schlagertorsdag! Och sen kan vi väl ta någon enkel kväll här hos oss också. God dryck och någon enkel mat bara.

Puss!

2011-07-21 @ 20:00:55
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0