rödtjut och tulpaner!

Svårt att hinna sitta vid datorn när man ständigt har en bebis hängandes på sig.
Men som vi myser. Ville är världens snällaste och mest nöjda bebis. Han är en dröm så vi har det väldigt bra även om det är en otroligt stor omställning.
Nu är jag äntligen klar med antibiotikan så i kväll ska jag avnjuta god mat och fint rödtjut.
Halleluja!!!
M's föräldrar var här innan och passade Ville en stund medan jag la ett kryss i stan. Fantastiskt att ha en timme för mig själv.
Nu ska vi snart bada vår lille plutt och sen bege oss iväg till stor-lugnet där vi ska fira lördag.
SKÅL VÄNNER!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åå vad gott! Du ammar inte, får man fråga hur du kom fram till att inte göra det? Jag är i valet och kvalet!

2011-03-12 @ 20:55:20
Postat av: Ida

Jonna: Jag gjorde en bröstförminskning för många år sedan så jag har vetat sedan dess att jag förmodligen inte kommer att kunna amma.

Men du ska göra precis som du vill. Lyssna inte på vad andra tycker och tänker utan gör som du själv vill.

Lycka till med allt!

2011-03-12 @ 21:15:32
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta om förlossningen?

2011-03-14 @ 01:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0