aj aj

M har fick ta ledigt från sitt jobb i dag.
Ville skulle få en spruta i varje ben, den sk. 3månaders vaccinationen och jag står inte ut med tanken att behöva se det så M fick åka med honom själv till BVC medan jag åkte ner på stan och köpte present till en nyanländ liten bebis.
Efter sprutorna har han varit rätt trött.. så nu har vi hela familjen legat i våra sängar en timme och vilat. Helt plötsligt var klockan strax 19 och hela kvällen blev lite upp och ner men det gör inget.
Nu ska jag se om mina fina killar vill ha lite kvällsmat.. har lovat M att göra spagetti och köttfärssås... SÅ TRÅKIGT, men det är lika bra att få det gjort så man slipper tjatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0