mammafika no.1

I dag var det dags för första mammafikan.
Jenny bjöd på supergoda våfflor och 4 kannor kaffe som vi hävde i oss.
Vi började kl 10 och åkte först hem efter nästan 4 timmar. Så blir det när man har trevligt, vi ville liksom aldrig gå..
Det skiljer ungefär en månad på varje bebis.
Äldst är Mio, sen kommer Ville, sen Vilhelm och minst är lilla Vilda som också är enda tjejen i gänget.
Mio satt dagen till ära själv i en stol för första gången. Stora killen!
En månad kvar, sen är Ville där. Snart dags att köpa en..
Vi har redan börjat fila på en kväll för bara oss mammor.. utan barn och män..det ser jag fram emot!
Nästa onsdag ses vi hemma hos mig & Ville.
Tripp, trapp, trull, trulls!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för idag! Ses nästa onsdag! :)

Kramar

2011-05-25 @ 22:32:32
URL: http://jennywalter.blogg.se/
Postat av: Lillis

Asså!

Förlåt men SNYGGA MAMMOR!!!

En annan kämpar med vikten utan att ha barn och där kommer ni och ser asläckra ut... lite avundsjuk kan man lätt säga! ;)

2011-05-27 @ 14:16:26
Postat av: Ida

Lillis: Wow tack ska du ha! Det ska jag säga till mina snygga mammor när jag träffar dom på onsdag igen.

Kram på dig!

2011-05-28 @ 09:50:56
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0