min fredag

Vi har haft en härlig fredag på stan!
Jag fick inhandlat lite nya kläder till Ville, fixat ett ärende åt mig själv och ätit lunch på Paganini.
Det är något visst med det sistnämnda. Ville älskar att skita där. Så även idag!
De har världens högsta skötbord så jag ser knappt vad jag håller på med när jag byter blöja. Troligtvis är det just därför han gillar att skita alabama där.
På tal om skit så har vi just dukat fram kvällsmaten. Det blev gott och blandat från charken, precis så som vi vill ha det.
Hickoryribs, serranoskinka & ventricina picaccante. Till det slängde vi ihop en sallad.
Toppengott!
I morgon åker M till London med jobbet så nu ska jag passa på att pussa på honom.
Ha en härlig kväll du!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad mkt gott

2011-11-28 @ 01:08:07
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0