resevagn?

Vad hittar ni på?
Här är det onsdag vilket innebär bastukväll. Ville sover och nu har vi alla bastat och druckit rödvin -Puteus.
Strax blir det kvällsmat. Stuvade makaroner och köttbullar framför Bonde söker fru.
Vi ska köpa en sulky den här månaden.
Tror att det blir en Chicco Liteway. Skulle gärna vilja veta om ni har någon erfarenhet av just den modellen eller om ni har något annat tips på bra resevagn?
Jag söker en med fullt liggläge och som får plats i en tuktuk. Något mer jag ska tänka på innan vi slår till?

Kommentarer
Postat av: Annica

baby jogger mini är ett bra tips! en helt underbar vagn!

2011-11-09 @ 20:56:03
Postat av: Maggan

Jag säger också Baby Jogger City Mini, helt grym! Vi har den till Molly och den är superb!

Lätt, smidig, fullt liggläge, lättkörd OCH den blir bara hur liten som helst när man fäller ihop den!

Tar som sagt lite plats!

Vi är jättenöjda med den, både sommartid och vintertid!



Nu önskar jag mig en sådan dubbelvagn också...=) men dom kostar ju inte gratis...



=)

2011-11-10 @ 12:17:15
URL: http://margu.blogg.se/
Postat av: Ida

Annica & Maggan: Tack för era tips!! Kram

2011-11-10 @ 21:46:19
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Lillis

Ska ni till Thailand!!!???? Ååååååå så avis!! Vart i Thai ska ni??

2011-11-10 @ 21:54:55
Postat av: Ida

Lillis: Yes!! Vi ska till Surin Beach, Phuket!

2011-11-10 @ 22:56:29
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Lillis

ÅÅÅÅÅ sååå underbart... o lite avis blev jag nu... men det är ni värda... :)

Massa massa massa bilder sen när ni kommer hem vill säkert alla se på bloggen... :D om man får... :)

ååå all shopping... underbart...!

2011-11-11 @ 07:00:05
Postat av: Jessica

Vi köpte en Baby Jogger City Mini - Super!! Den har en längre sufflett än Chiccon som täcker hela ungen, vilket är toppen när man är ute i solen mycket och perfekt på kvällen när man är ute och käkar att fälla ner när han ska sova... Har fullt liggläge och är lite rejälare. Kan fällas ihop men engandsgrepp med, det du ;)



Kan absolut rekommendera den!

2011-11-17 @ 21:24:36
URL: http://Jessicawathome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0