avrundar dagen

Ville är just nu en gangster. Jajjamen, så fort han blev frisk så började han gorma och hålla på, HELA TIDEN.
När M kommer hem från jobbet så vill jag helst bara lämna över honom direkt. Sagt och gjort.
Efter att Ville levererat ungefär 100 utskällningar på cirka 30 minuter så förstod M att det var inte så mycket att göra förutom att slänga sig ut på en riktig långpromenad.
Nu har dom varit iväg så länge att jag nästan börjar bli orolig - jaha ja, dom hade tydligen hamnat på stor-lugnet. Det var den långpromenaden det....
Ja i vilket fall så har jag plockat här hemma, spelat extremt hög musik (min favoritlåt just nu som snart är sönderspelad), tänt ljus och satt mina nya blommor i vatten.
Snart ska jag börja med kvällsmaten. Det blir pasta med tomatsås och parmesan. Och så fort den lille har somnat ska vi korka upp en god flaska vin.
SKÅL!

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Hoppas att vinet smakade :-)

2011-10-05 @ 20:08:12
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Ida

Nina: Det var sååå GOTT! Det måste du bara testa. Puteus - Skriv upp det! Kram

2011-10-05 @ 21:00:26
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0