lördag

Jag & Ville tog oss ut på en långprommis i förmiddags. Rysligt skönt promenadväder faktiskt.
Nu på eftermiddagen har vi återigen besökt sjukhuset.. i och med att han inte får i sig något så åkte vi in för att kolla så att han inte var på väg att få vätskebrist igen. Hoppas på att slippa åka ner till Halmstad en andra gång.
Men nu kan det väl bara bli bättre? Jag längtar så till vanliga dagar när vi träffar vänner och när Booba är sig själv och mår bra. Att sitta i karantän är ingen hit.
M mår tack o lov lite bättre så jag hoppas att vi kan få en mysig lördag kväll trots allt.
Och TACK igen mina vänner för alla fina sms. Det betyder så mycket!

Kommentarer
Postat av: M

Älskar dig!!!

2011-10-02 @ 08:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0