söndag!

Wow vilken pangkväll jag hade igår!
Emma ska åka till Kina ett år så hon hade avskedsfest för alla tjejerna.
Det var high life hela kvällen!
Dans, popquiz, skumpa och en massa snicksnack. Emelie har lite bilder från igår.
Tack finaste finaste Emma för en oförglömlig kväll. Det här året utan dig kommer att bli fattigt.
I dag har vi gått långprommis, gungat, ätit fisksoppa och bara myst. Sofia kom hit för en liten stund sen. Vi var båda trötta efter igår så vi gick och la oss i våran säng och kollade tv och bara var.
Ljuvligt!
Nu ska vi snart laga söndagsmiddag här - Fläskfilé i örter.
Söndagar är vår bästa dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min fina Ida! Tack för igår. Idag är en dag då man börjat tänka så mycket på alla er runt omkring! Kommer sakna dig, lilla Ville och fina M men fler så himla mycket! Försöker hålla tillbaka tårarna men nu går det snart inte längre.

Vi ses nu innan jag åker och sen kommer jag hem till jul igen!!!!

Sov så gott fina vän.

2011-10-23 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0