Full rulle!

Vi började dagen hos Emelie & Liv. Vi fick vara med på deras mammafika i dag. Det tackar vi för, så himla trevligt!
Så fina mammor och bebisar. Och så Josefin med sin stora och när som helst färdigbakta kula!
Vid lunch åkte vi till min mormor och morfar och åt. Sen fick dom passa Ville medan jag gjorde ett besök hos hemska hemska hemska tandläkaren. Fy fasen.
Jag behöver väldigt mycket "gullande" när jag är hos tandläkaren och jag vet inte om jag fick det i dag. Kanske borde byta tandläkare.. Var nästan så att jag ursäktade mig för att jag var där.
Nog pratat om det.
Sen åkte jag tillbaka till mormor och morfar. Vi tog oss ut på en härlig promenad. Skönt.
Sen kände vi att det var lite trist att åka hem så vi åkte till Emelie & Liv igen och drack ännu mera kaffe!
Nu är vi hemma.
Kan bara konstatera att vi har haft en toppendag med härliga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0