Jag gillar!

Fix inför min 25-års fest pågår för fullt. På lördag kommer alla vännerna. Ska bli sanslöst kul!
Några undrar vad som händer med bloggen och jag vet faktiskt inte.
Just nu skriver jag bara när jag känner lust och har tiden vilket inte blir så ofta. Men jag kanske blir bättre snart. Otroligt ändå att ni är så många som tittar in här trots att det går flera dagar utan att jag skriver.
Behöver lite inspiration!

Vill i alla fall tipsa er om min nya craving - Hannah & Amanda.
Jag gillar allt dom gör. Deras podcast MÅSTE ni bara lyssna på. Och sen när ni har någon halvtimme över tycker jag att ni ska kolla in deras program också.

Finns det något bättre än härliga och ärliga kvinnor?
Befriande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Instämmer. Tack för att du förde in mig i Hanna och Amandas värld. Jag är såld. Varje tillfälle som ges ägnar jag dessa två fantastiska kvinnor!

2012-04-19 @ 21:31:48
Postat av: Emelie

Raderna ovan kom från mig (Emelie) gick lite snabbt där... Ser mycket fram emot lördag!! Puss och kram på er!

2012-04-19 @ 21:38:08
URL: http://livochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0