nytt till Ville

Medan våra män spexade igår åkte jag, Ville, Emelie, Liv & mamma till Kungsmässan.
OH MY GOD.
Det är numera omöjligt att gå i affärer med min lilla huligan. Han är het galen. Ett andra barn kan ibland kännas så nära och efterlängtat medan det dagar som igår känns som en ren omöjlighet.
Hur f*n skulle jag lösa två stycken??
Bjuder på några av godbitarna jag hann shoppa igår. Tanken var att jag bara skulle handla till mig själv men det gick inget vidare. Det blev bara grejer till Booba.
Två nya shorts från Zara vilket tog emot då de behandlar sin personal som skit men jag kunde inte låta bli. Och ett par superfina från Polarn o pyret.
Ny pyjamas från Polarn.
Och en liten keps.
Vänner, det är snart sommar!
Lalalalala...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh så fin lille Ville var i sin lilla jamas!! Ha en supermysig Valborg! Puss

2012-04-29 @ 21:24:22
URL: http://livochlivet.blogg.se/
Postat av: Anneli

Oj, jag tar tillbaka - du hade ju bjudit på värsta bloggströmmen! Puss

2012-04-30 @ 21:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0