påskhelg!

Påskafton - Vi hade fina gäster här på middag. Angelica, Johan, Emelie, Ludvig och Liv! Gästerna hade med sig förrätt, vin, efterrätt, blommor och leksaker till Ville. Knytkalas är helt fantastiskt. Särskilt en helg som denna när allt har gått i ett.
Angelica & Johans suveräna förrätt!
Vår huvudrätt i typisk Syrénanda - Grillat, potatismedaljonger med fräschörer, tsatsiki och halloumi.
Emelie & Ludvigs avancerade 2-timmars efterrätt. Så sjukt god!
Minns ni groggbord? Vi tog tillbaka det i lördags. En ny gammal grej som kändes väldigt kul!
Påskdagen - Förberedelser hela dagen. Gjorde min första och sista smörgåstårta. Vi kunde snabbt konstatera att detta INTE var min grej. Några psykbryt senare kom våra familjer och firade mig och till min lycka åts hela tårtan upp. Jag fick så fina saker. Och jag som är väldigt anti hela fylla-år grejen tyckte faktiskt att det var riktigt kul att ha kalas. Vid tolvslaget tog dom ut mig på altanen där champagne korkades upp. Jag frågade då på skoj var raketerna var? Gissa om jag blir chockad när himlen en sekund senare är fylld av fina fyverkerier?
M's föräldrar kan övverraska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0