det går bra nu!

Att jobba är lyx!
Dricka kaffe i lugn och ro, hinna gå på toa utan att säga mamma ska bara...., prata utan att bli avbruten eller överröstad av en högljudd bebis är skönt.
Och samtidigt som man är på jobbet längta tills man kommer hem och får träffa sina killar.
Vilket underbart liv! Det är just variationen som gör det så ljuvligt.
I morgon åker jag till Stockholm på kickoff med jobbet. Jag ska vara borta hela helgen. Har aldrig tidigare varit ifrån Ville mer än en natt men det ska bli riktigt kul och jag är så trygg att han är hemma med M. Världens bästa pappa som har gjort succé som pappaledig. Han hinner så mycket mer än vaf jag gjorde.. tvättar, städar, handlar, lagar mat, går prommisar varje dag, träffar folk och hinner till och med spela tv-spel då och då.
Han går numera under smeknamnet SUPERPAPPAN!
Nu ska vi äta pizza från Lugnets Bistro för första gången. Faaarligt att ha en pizzeria så nära.
Well, vi hörs säkert i helgen.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0