I'm back!

Jag vet inte vad det är som har hänt de senaste dagarna men som ni har sett har bloggen legat helt nere.
Blir så trött.

Men nu är jag tillbaka efter en intensiv helg i Stockholm med jobbet. Att vara utan mina killar gick faktiskt riktigt bra. Klart man saknar dom samtidigt som jag uppskattar att bara vara jag för någon dag. Och jäklar vad härligt det är att komma hem till världens finaste unge som bara lägger av det största leendet någonsin när man kommer innanför dörren. Det är livet det!

Som plåster på såren för att bloggen har krånglat tänkte jag inom kort lägga upp en hel del bilder från vårt bröllop.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att du är igång igen vännen!! Ett litet avslöjande ifrån mig---> johannahelena.blogg.se :) en arbetslös kvinnas vardag, hahah

2012-02-06 @ 20:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0