Vi gifter oss IGEN!

Vill ni veta en rolig grej?
I morgon gifter vi oss IGEN. Ja den riktiga ceremonin hade vi ju i Thailand men för att få det att bli lagligt behöver vi göra det här hemma också.
Vi skulle gjort det direkt när vi kom hem men så blev ju Ville sjuk så vi bytte datum.
Så i morgon blir jag fru Johansson på riktigt.
Våra vänner Emelie och Christoffer ska vara vittnen. Vet inte riktigt om vi blir vigda i vardagsrummet eller köket men det är petitesser i det hela. Champagnen står på kylning så nu ska jag bara hitta något i garderoben att ha på mig. Vet inte om jag har något som passar att gifta sig i men gift lär jag ju bli i vilket fall.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis igen! :-)

Puss på er!

2012-02-08 @ 14:16:09
URL: http://jennywalter.blogg.se/
Postat av: Emma

Men hallå! Skall man behöva missa detta två gånger. Haha! Ni kanske kan gifta er hemma hos mig och Jimmy i vardagsrummet under en middag i April igen. Deal?

2012-02-08 @ 15:37:27
URL: http://emmalinnedavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0