Ville 1 år!

För exakt ett år sedan just vid den här tiden föddes Ville Carl Erik. Min son, mitt allt såg dagsljus 09.20.
Utanför fönstret var himlen klarblå och solen sken. Där inne i ett av förlossningsrummen på Varbergs sjukhus blev vi tre. En familj.
Det här är en stor dag. Den här dagen ska vi föralltid fira.
M, jag är så stolt över oss och vad vi har klarat av det här året. Hur snabbt vi styrde om vårt liv och blev en familj. Vi brukar prata om att småbarnsåren kommer att vara tuffa och att dom också ska få vara det men jäklar vad kul vi har och vad lycklig jag är som skaffade familj med just dig. Världens bästa pappa som alltid vill vara delaktig och som tar papparollen på största allvar.
Tillsammans klarar vi allt. Du jag & Ville.
Jag älskar er.
Och Ville, Grattis älskade unge på din ettårsdag!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Stort grattis till dig Ville på Din födelsedag önskar Karolina och Elton!

2012-02-22 @ 16:03:50
Postat av: Emma

Idag är det ingen vanlig dag!!! Det är VILLES födelsedag!! Hurra hurra hurra!!!! Saknar och längtar efter dig lilla prinsen. Ses i april och då skall vi fira 1 år och exakt 2 månader!!!

2012-02-22 @ 16:18:14
URL: http://emmalinneadavidsson.blogg.se/
Postat av: Ango

Hipp Hipp Hurra! Krama finaste Booba från oss. Och vi måste träffas snart, var alldeles för länge sedan. Puss!

2012-02-22 @ 19:14:32
Postat av: Emelie

Grattis finaste lilla Ville! 1 år gammal! Jisses vad fort det går! Kramar Emelie, Ludvig och Livan!

2012-02-22 @ 23:14:12
URL: http://livochlivet.blogg.se/
Postat av: Ida

Karolina & Elton: Tack snälla ni:) Hoppas allt är bra. Kram



Emma:Vi längtar massor efter dig nu!! Men idag fick jag vårkänslor när solen sken så snart ses vi. Puss!



Ango: Ville tackar för gratulationerna! När ska vi ses?? Puss



Emelie: Tack fina ni! Puss

2012-02-23 @ 21:24:57
URL: http://idajohanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0