update

Vi lever!
Ville är fortfarande dålig. Vi ska in till barnmottagningen här i Varberg för en bedömning i eftermiddag. Hoppas att vi slipper åka till Halmstad. Om jag får säga mitt så tycker jag att det är under all kritik att ett såpass stort sjukhus som Varbergs inte har den vården av barn utan att vi måste åka till Halmstad för att få riktig hjälp.
I går var jag och träffade mina underbara mammavänner på kvällen. Dom var inte rädda för mina thaibaciller vilket jag var överlycklig för. De dracks vin, åts chips, pratades minnen, framtid och bröllop. De fick se alla bilder från vår stora dag och så pratade vi om det kommande bröllopet. I sommar ska vi få vara med på Anneli och Linus stora dag. Jag längtar!
Häromdagen fick vi blomsterbud från M's kusiner. Precis vad vi behövde nu mitt i all sjukdom och tristess.
Mer blommor åt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0