KAOS



Det är KAOS i mitt huvud!!!

Jobb, jobb, jobb. Upp och ner. Svett och tårar. Flyg hit och dit. Stockholm tur och retur och nu är det bara att packa om resväskan.
Imorgon jobbar jag mina sista timmar på ett bra tag. Är åter på kontoret i september igen.
Ska vara mammaledig hela sommaren men först ska jag åka på den här möhipperesan jag fick bokat in mig på i sista sekund.
Och ja det kommer att bli förbannat härligt MEN jag hatar det onda i magen jag får bara jag tänker på att säga hejdå till mina killar en gång till.

Och den här jäkla dödsångesten som drabbade mig när jag fick Ville är fan det värsta.
Men nu får jag bara ta mig i kragen och vända detta till något bra.
Kan jag inte njuta av dagarna i Turkiet kan jag ju lika gärna stanna hemma och tjura så nä. Nu är det jag som tar och packar klart och imorgon när jag sitter på Landvetter med alla tjejerna hoppas jag att den där härliga semesterkänslan infinner sig.

Alla mammor är värda one week off. Och nu är det min tur.

Booba, mama loves you! Och M du är en sann hjälte. En förebild för alla pappor!




Kommentarer
Postat av: Ango

Det kommer gå hur bra som helst. Som tur är har ni varandra och alla sitter i samma sits. Passa på och vila upp dig, du är värd den här resan! Puss!

2012-05-30 @ 20:30:21
Postat av: Ida

Fina fina Ida! Lika mycket som jag vet att du kommer få det underbart, lika mycket förstår jag din ångest. Lämna det bästa man är aldrig en lätt sak, men tänk vad älskade de kommer vara när du kommer hem :-) njut, bara njut! Största kramen

2012-05-30 @ 20:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0