Kvalitetstid

Ligger hemma och väntar på att Mike ska komma hem från träningen.
Men oj vad jag har mycket att göra!
Fullt upp skulle man faktiskt kunna säga. Massa tidningar, lite prat i telefon och lite dator upp till det.
Har det faktiskt riktigt kul med mig själv idag.
Och så har jag självklart mina nya glasögon på mig som jag hämtade idag!
Kanske slipper den ständiga huvudvärken från och med nu. Jag ser numera sjuuukt bra (ut)!!

image80

Men nu börjar jag bli hungrig. Hoppas Mike tar med sig något gott på vägen hem.
Efter lite mat sen ska vi förhoppningsvis komma fram till vilken tapet vi ska ha i arbetsrummet. Eller kallar man det kanske gästrummet? Tror ju knappast att varken jag eller Mike kommer att arbeta särskilt mycket i något speciellt rum? Nä gästrum blir nog bättre. Eller kanske extra rum?
JAJA ni fattar. 

By the way så firar vi även ett år idag!
Jepp så här firar vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0