jag har världen bästa

kille om ni gärna vill veta.

Fick ett mail från the man of my dreams innan idag.
________________________________________________________

Det är sååå skönt att du e hemma lillan!

Tycker inte att det är roligt att vara utan dig min älskade!!


puss
_________________________________________________________

Detta är inget ovanligt.
Inte så att jag behöver rama in det här och inte så att jag heller kommer att komma ihåg det där mailet imorgon men det är just det.
Detta är vardagsmat för mig men orsaken till varför jag mår så bra varje dag.


Finns ingen i hela världen som är bättre än han, min mike.

 Nu äcklas ni nog många där ute mikeÄr det någon som är värd all glans så är det HAN.
Mike kommer säkert bli en aning generad äöver detta inlägg men det struntar jag i. 


My man, my precious, my everything.


Detta publicerade jag igår men blogg.se ville tydligen inte det så idag fick jag göra ett nytt försök så TADA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0