världens bästa tips

Jag har fått världens bästa tips. Och jag är ju inte den som är den som inte delar med sig av det goda så varsegoda mina vänner

Surfthechannel

Surf the channel är en sida med alla serier du kan tänkas vilja se.
Du slipper nu hyra eller köpa boxar. På denna underbara sida hittar du ALLT!
Fattar ni?? vilken jäkla sida!!
Du behöver dock förstå lite engelska då det inte finns någon svensk text.
Om det är segt och håller på att buffra en massa så kontakta mig. Jag har nämligen lösningen på det problemet.

Mitt nya liv... hinner typ inte med något annat sen jag fick tipset....
Och jag som skulle börja träna.....

En vacker dag kommer vi som delade med oss av livets goda att få CREDS på ett eller annat sätt.
TÄNK PÅ DET GOTT FOLK!


denna veckan blir det The Hills säsong 4....... YESSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0