Ni är så bra!

 

Sitter och kollar igenom era resetips som ni delade med er av här för ett tag sen.
Har kollat på allt så nu har vi lite beslutsångest.
Vi ska bara beställa flygbiljetter och sen får vi se vart vi hamnar men jag ska skriva ner alla tips ni har gett.
Vi kommer garanterat att använda några av dom.
Har ni något bra boende så lägg en kommentar.
Det enda vi vet är att vi ska besöka Bangkok de sista dagarna.

Grymt kul när ni kommenterar och tipsar.

TACK till alla anonyma och till följande
T, B, Sabina, Stina, Lotta, Mirre, Malin.


Koh Chang 2005

Nu ska jag gå och lägga mig efter en mycket trevlig kväll.
Sov gott vänner!


Kommentarer
Postat av: Rondelltjejen..

Gott att ni ska iväg :) alla som köper hus i år drar iväg till thailand på semester som en treat verkar de som :)ska fasen oxå köpa hus o dra till thailand;D träffar jag dig på juldagen kan jag ge mer tips. Bangkok är ju grym shopping. Ha en bra kväll! kram

2009-12-19 @ 21:51:18
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: silva

vi bodde på ett bra hotell nära floden och kaosan road.hör av er om det är intresant

2009-12-21 @ 18:44:16
Postat av: Anonym

Koh Lipe!

2010-01-09 @ 17:57:01
Postat av: Ida

Anonym: Hur tar man sig från Phuket eller Koh Lanta till Koh Lipe?

Jag har kikat runt lite men jag fick ingen riktig koll på det.

Tack för tipset!

2010-01-09 @ 19:16:27
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0