gardiner?


Inne i tygaffären.

Jag har fortfarande inte fixat gardiner till vårat vardagsrum.
Har inte kunnat bestämma mig.
Men idag fick jag ta mig i kragen och fixa det.
Sofia är superduktig på allt sånt där så hon fick vara min hjälp.
Kollade på en massa olika tyger i butiken och kunde fortfarande inte bestämma mig.
Men sen tog kvinnan i butiken fram ett tyg som föll mig precis i smaken.
Inte så "vårigt" kanske men jag älskar det.
Så nu ska jag ringa min kära mormor så fort nästa vecka är avklarad med invigning och allt vad det innebär så vi får fixat upp kappor i vardagsrummet.



Här har jag precis hitta tyget!
Det hon håller i ska snart pryda vårat vardagsrum.
Jag tror att det kommer bli så snyggt till min murgröna som jag har i fönstret.
Vad tror ni?


Så här ser det ut idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0