Povero

Nu ska vi strax åka till mamma och pappa och äta äpplepaj.
Ska bli gott och vi behöver ut och röra på oss.
Vi har bara varit utanför dörren en gång idag och det var när vi hämtade mat på Stanton's.
Hatar att hela söndagen går bort för att man har varit ute.
Tror att det var sista gången jag var ute på bra länge.
Jag går gärna ut och tar ett glas vin eller äter en god middag ute men en vanlig utgång på Oscar's lär få dröja.
Jag är dock fullt medveten om att jag säkert kommer få äta upp detta.
Om två helger eller något sånt står jag väl med en mojito i baren igen.

På tal om att äta så åt jag faktiskt pizza idag vilket inte är vanligt då jag blev ur-trött på det under mina två år på Stanton's.
Finns en ny pizza nu som är med mozzarella, färsk tomat, oxfilé, basilika, soltorkade tomater och marinerade vitlöksklyftor.
GUD så god den är.
Tror den heter Povero så om ni är i Varberg eller Falkenberg så gå till Stanton's och testa den.

Lägger upp bilder från igår lite senare.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Povero!?? Är inte det med tonfisk?! När ditt inlägg hette Povero, tänkte jag att nu har Ida börjat äta tonfiskpizza :D men neherå! Den nya pizzan låter god! Nu ska jag iväg och skriva tenta. Wish me good luck!

2009-02-16 @ 06:56:45
Postat av: Ida

haha Lotta, nu blev jag osäker.

Måste dubbelkolla med Sofia om den verkligen heter Povero? Du vet väl att jag aldrig skulle ta fucking äcklig tonfisk på min pizza.

BIG NO NO!

Anyway vi får ta och äta den nya pizzan ihop när du kommer hem like old times.

Hoppas tentan gick bra.

Puss!

/ Ida

2009-02-16 @ 16:40:26
URL: http://bida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0