det lilla lugna


jajje!

Det blir grillning, rödtjut och bara massa mys ikväll.
Vi är fortfarande kvar på Lugnet och här kommer vi att stanna hela kvällen.
Några av er har ju redan listat ut detta men för er som inte vet så är det även på Lugnet vi har köpt hus.
Och NEJ det ligger inte jätte nära mina föräldrar.
Ja nä fy så kul ska vi inte ha.
Det ligger på lagom avstånd. Ja ni förstår.

MÄKLARENS UTLÅTANDE Nyrenoverat, ljust och rymligt kedjehus med gott om plats för barnfamiljen. Helt nytt kök med vitvaror fr -08. Nya fönster i hela nedre plan. Bra beläget i området. Cykelavstånd till centrum, Getteröns badvikar och skola.

Imorgon ska jag klippa mig, ÄNTLISCH!
Sen på kvällen ska vi till Ida & Staffan som har inflyttnings och 30års fest så vi kan må bra av att ta det lilla lugna ikväll.

Jag återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Ida!



Jag brukar faktiskt kika runt på hus och jag har varit så nyfiken på vad det varit för hus ni fallit för. Idag såg jag en objektbeskrivning på ett superfint hem o minsann där fanns ju er blivande uteplats:) Ett stort grattis!

2009-07-24 @ 23:22:38
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0