bokat & klart

Igår bokade vi flyg till Mallorca den 12 - 19:e april.
Så om lite drygt en månad tar vi semster en vecka i Alcudia.
Det blir min & Mikaels första resa tillsammans.
ÄNTLIGEN!

Känns verkligen som att vi behöver en veckas semester snart och GUD va härligt det ska bli.
Min syster Malin är där samtidigt och pluggar så henne ska vi träffa.
Mina föräldrar bokade i förrgår och hörde om vi också ville med.
Tja, sa vi och bokade en dag efter och kom undan 500kr billigare.
Flyget kostade för oss två 3400kr vilket är väldigt billigt!
Var vi ska bo får vi se.
Har ni några tips?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Ida! Det är din beresta vän Lotta !! Jag har varit i Alcudia och det är hur fint och mysigt som helst. Jag har dock inget bra tips på hotell eftersom jag bodde på båten när jag var där. Gud vad mysigt att åka på semester! Jag kommer hem på din födelsedag förresten! Då får vi fira! Puss

2009-03-08 @ 18:05:37
Postat av: Angelica

Ååå så vad mysigt för er! Jag blir så avundsjuk ;)

2009-03-08 @ 20:09:04
URL: http://ango.blogg.se/
Postat av: ida

Lotta:

Va kul att du är hemma på min födelsedag!

Det brukar vara en bra dag för att samla alla. Om jag inte minns fel så kom du hem lagom till den nionde april förra året också? :)

ME LIKE A LOT!

Hoppas du har det super i Kalmar.

Ses snart!!!

Puss

2009-03-10 @ 21:56:10
URL: http://bida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0