ring


Här skymtar ni den nya provisoriska ringen som jag kommer ha tills vi hittar vad vi vill ha.

Vi var och tittade på ringar igår.
Det är en helt ny värld. Jag har aldrig tänkt på sånt här.
Ja ni vet hur man vill att ens ringa ska se ut och så.
Måste nog smälta detta först lite innan jag/vi bestämmer oss.
Det är en ring man förhoppningsvis ska ha resten av sitt liv och då vill man inte förhasta sig.
Vi båda var helt beslutna om att vi ABSOLUT INTE kan gå utan ring en enda dag nu när vi är förlovade så vi köpte två provisoriska som vi ska ha tills den dagen vi helt har bestämt oss för vilka ringar vi ska ha.

Är så glad att M friade med låneringar från guldsmeden då jag verkligen vill vara med och välja själv.
Frieriet var verkligen exakt så som jag hade önskat mig.
Häftigt att han utan att ha pratat om det med mig någon gång uppfyllde alla mina drömmar.

Han är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0