vårstädning

Jag & M har vårstädat här hemma nu. Vi har tagit bort plasten på utemöblerna på framsidan så nu är det snart dags för premiärsittningen ute i solen med en kaffe. YES!!
Karina är den första som ska få dricka en kaffe i solen här för det var hon som satte eld i baken på mig idag.
Jag hade lagt mig i soffan efter jobbet då hon kom förbi och började röja här ute. Thanks!

Nu är det bara julgranen som fortfarande står på balkongen(katastrof!!!!!!!) som ska bort.
Det här med att ha en äkta julgran ska jag & Mike tänka över en om inte hundra gånger extra nästa år som ni förstår.
 Dammsugning och torkningen av golvet sparar vi tills imorgon för nu blir det mat och Warberg - Falun på tv'n.


Ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0