fågel, fisk eller mittemellan





Gud idag så satt jag som vanlig på jobbet.
Har alltid med mig min Kiehl's handkräm i handväskan.
Varje gång jag smörjar in mig har jag som vana att ta av mig förlovningsringen.
Inga konstigheter.
Vill ju inte att den ska bli smörig och geggig.
Jag smörjade som vanligt. Efter det fick jag kund.
Sen kom jag på att jag inte hade satt på mig ringen igen.
Gick tillbaka till mitt kontor och tittade.
Ingen ring. Hmm.. Fortfarande ingen ring.
Jag lyfte på varenda liten sak på mitt skrivbord men ingen ring.
Jag gick bananas totalt.
Fick kärringabrus .... Ååå var fan är du??
Fågel, fisk eller mittemellaaaaaaaaan???

Till slut hittade jag såklart den men gud sikken hysteri över en ring som var väldigt billig och som bara är provisorisk.
Idag förstod jag exakt hur mycket min ring betyder för mig.
Provisorisk och billig.
Doesn't matter.
Det är något väldigt väldigt speciellt och jag tänker ALDRIG att gå utan förlovningsring.





Kommentarer
Postat av: sofia

men snuttan.... håll koll på juvelerna!:) ha en mysig kväll med mike, för det är väl på onsdagarna de gäller!!!!!

2009-05-06 @ 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0