Till M & pappa

 

Vi har skaffat en inspelningsbar box.

Det är helt grymt!

Ikväll har jag satt MTV galan som börjar kl.21.00 på inspelning.

Älskar MTV galor men det är så mycket reklam så det är skönt att kunna spela in så man kan spola förbi alla reklampauser som jag annars har så lätt att somna i.

Jay-Z ska uppträda och det tänker inte jag att missa i alla fall.


Den här låten har männen i mitt liv som favorit.
Dom fullkomligt älskar den och jag kan inte räkna hur många gånger dom har spelat den på högsta volym på Lugnet.

M & pappa, den här är bara till er!


Kommentarer
Postat av: Karolina

haha, jag hör ju att jag får börja umgås mer med M och din pappa. Min favvolåt :)

2009-11-05 @ 20:37:36
URL: http://karolinacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0