Vecka 31!


Nyss hemkommen från gravidyogan.
Har ju hoppat på en extra kurs som är nu fyra tisdagar framåt.
Men i dag ville inte bebis riktigt vara med.

H*n la sig så högt att jag inte kunde böja mig det minsta framåt.

Försökte buffa tillbaka det lilla livet men det var helt meningslöst.


I dag går jag och kulan in i vecka 31.
Känns som att jag blir mer och mer svullen men att magen inte blir så mycket större.

Som plåster på det har vi nu precis firat med Mc Donald's.

Den här LCHF dieten som M gick inför och som jag fick laga mat efter verkar nu vara glömd.

Ska jag vara tjock vore det orättvist om mannen blev mager.

Mat & kärlek är livet!

Jag, kulan och julgranen.

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra inställning där! Jag känner mig också svullen men jag är inte ens gravid. :)

2010-12-21 @ 21:20:31
URL: http://inkvision.blogspot.com
Postat av: Angelica

Fin mage du har! Tycker du tar denna graviditeten jättebra, ser strålande ut!

Ett tips på en fräck film om graviditeten!

2010-12-22 @ 10:48:20
Postat av: Ida

Johanna: Nej, nej .. du kan omöjligt känna dig svullen kvinna. Njut av din "vanliga" mage & navel säger jag bara.

Merry christmas!!



Angelica: Tack snälla du!

Vad var det för tips du hade?

2010-12-22 @ 19:46:38
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: angelica

kan ju vara bra att länka sidan också, så här kommer den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0