hello

 

Vi har det fortsatt underbart har borta i varmen.

Nu ar vi i Phuket. I dag har vi legat pa Karon Beach och stekt.
Kanns som Gran Canaria men det funkar nagon dag eller tva.
Har ni nagra tips pa nagot bra shoppingstalle, restaurang eller strand har i Phuket sa lamna en kommetar.

Helt otroligt varmt ar det sa vi ligger i plurret hela tiden.
Och ja jag vet, det ar totalt javla vardelost att blogga utan bilder men jag hittade inte sladden och tyvarr hade de ingen minneskortslasare sa ni far ge mig lite mer tid.

Ar varen kommen tills vi kommer hem eller hur ser det ut?


Nu ska jag ga och vacka M som ligger och tar sig en eftermiddagslur.
Sen blir det ut och ata och forhoppningsvis lite shopping.

Vi ses!



Kommentarer
Postat av: mirre

Hej ida! låter super. kan ialf tipsa om en dagsutflykt från phuket.. koh kai nook.. stavning är nog inte rätt..men nåt i den stilen ialf.. Äggön..asfint o skitbra snorkling ;)



själv gassar jag oxå i solen nu! LOVE LOVE!

ha det super! ;)

2010-02-28 @ 13:06:43
URL: http://mirre.blogg.se/
Postat av: A

Ät på On the rocks, väldigt fin och mysig restaurang. lite dyrare än de i Thai men värt det !

Ligger på Karon strandens ena ände, tror det är Karon iallafall.

2010-03-01 @ 00:02:12
Postat av: Ida

Mirre: Thanks!!

Det ska vi kolla upp. Later fint som tusan och snorklat har vi inte gjort an sa det later skitbra!

Hur har du det pa Malta?

Fan vad vi har det bra, vi som slipper trista Sverige just nu.

Lucky us!



Kram



A: tack tack!

har nog hort talas om det nagon gang innan. Kanner igen det. Ska googla det pa direkten. Mest troligt gor vi ett besok dar innan hemfard.

Ha det sa bra och tack for tipset!

Kram

2010-03-01 @ 12:07:44
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0