semesterbilder


Hej vanner!

Hur har ni det?
Vi har det helt ljuvligt men oj vad varmt har ar.
Ligger under parasoll hela dagarna for solen steker lite val.
Just nu ar vi pa Koh Lanta, Khlong Nin Beach.

Vi bor pa ett stalle som heter White Rock. Mycket for att de sander OS.
Igar sag vi Sverige - Slovakien i baren just nar solen stekte som mest.
Imorgon aker vi nog till Phuket.
Idag har vi varit pa Long Beach. Ingen jattefin strand men otroligt fint vatten.
Har kommer lite bilder fran den basta semestern nagonsin.










Forlat men jag orkar inte vanda bilderna sa detta far duga!
Nu blir det en coca cola eller nagot starkare i skuggan.

Puss och kram





Kommentarer
Postat av: angelica

Äntligen! lite bilder. Ni ser ut att ha det helt fantastiskt! Hälsa mannen. Puss

2010-02-26 @ 12:20:32
URL: http://ango.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sååå mysigt=)Du och Micke värkar ha de ljuvligt..grämer mig mer och mer över att vi inte kunde mötas upp på någon strand någonstans=( saknar er, men de vet ni ju redan.. Kramar Johanna

2010-02-26 @ 13:30:35
URL: http://johannahenrysson.blogg.se/
Postat av: mamsen

Hej pa er!

Halsningar fran ett soligt barcelona. Det ser harligt ut! Tank pa att anvanda solcream nu nar inte jag ar med och kollar er...PUSS

2010-02-26 @ 15:20:57
Postat av: Ida

Angelica: Hur gar melodifestivalen?

Vilket bidrag kommer jag att ga bananas till i ar? Fan jag har aldrig varit sa har lost forr nar det kommer till melodifestivalen men jag vet att du har koll sa TELL ME!

Halsa Johan.

Puss



Johanna: Ni skulle varit med. Aaaa vad vi hade haft mycket folk att glo pa. herregud!!

Vi saknar er!!

Hant nagot spannande hemma?

Puss



Mamsen: Hur va Barca? Vi smorjer in oss hela tiden sa lugn, bara lugn.

Langtar efter er!

Puss

2010-02-28 @ 12:18:49
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: angelica

Ida jag skäms över att säga det, men jag har nästan inte kollat någonting. Vet inte vad som flugit i mig. Men kollade en snabbis igår innan bion och jag tror att Pernilla Wahlgren bidrag kan vara något för oss. Lite Linda Bengtsing stil.

Puss

2010-02-28 @ 16:27:59
URL: http://ango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0