as I promised


Bild fran stranden tidigare i dag.
M som ar den morka av oss branner sig hela tiden medan jag verkar vara mer lampad for solen.
Kanner mig mycket nojd med det.

Men har ar hysteriskt varmt. Ar radd for att saga det men det ar nastan for varmt.
Man har ingen ork alls. Orkar inte ens shoppa och da forstar ni sakert hur varmt har faktiskt ar.
Tydligen sa ar luftfuktigheten den dubbla mot vad det brukar vara.
Kan inte minnas att det har varit sa har varmt de andra gangerna jag varit har.

Nu har vi duschat och gjort oss i ordning sa nu ska vi ta en Chang har pa hotellet innan vi gar ut och kakar kvallsmat.
Hoppas ni mar bra alla nara & kara.

M halsar till er alla!

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ni ser ut att ha det underbart :)



NJUT AV SOLEN!!

PussoKram

2010-03-01 @ 16:45:17
Postat av: mamsen

Bra att du sköter dig med solcremen. Men vad är det med Mike har han inte hört vad jag sagt om att bränna sig...usch och fy, ha det gott och vila i skuggan. Här hemma är det faktiskt sol och -5. Vi saknar er!PUSS

2010-03-02 @ 08:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0