bästa familjen

 




Jag & M har fantastiska människor runt omkring oss.
När vi kom hem var kylen dubbelfylld och tulpaner prydde både köks- & matsalsbordet.
Min & M's mamma hade visst tänkt samma.
Snacka om att man känner sig välkommen hem.

Mamma & pappa hade även inhandlat alla ingredienser till middagen som jag & M hade önskat så mamma lagade pressad potatis med fläskfilé i grönpepparsås och med den bästa salladen till.
Ljuvligt gott!


Är något jetlagad i dag så det var skönt att ha en dag hemma.
Har packat upp, tvättat, dammsugit och torkat golven.
Ida, Olle, Karina, Malin & mamma har precis varit här på lite kvällsfika.

Nu ska jag nog slänga mig på soffan och eventuellt slumra till lite.
Är tröttis.







Kommentarer
Postat av: charlotte(christinas dotter, din mammas co-worker) ;)

Verkar som ni har haft en ljuvlig semester:). Välkoma hem till kalla Svedala! Keep up the good work me bloggen, den är underhållande o ja, helt enkelt bäst! :D

2010-03-09 @ 01:12:47
Postat av: Ida

Charlotte: Ja vi har verkligen haft det helt fantastiskt!

Tack för dina fina och värmande ord.

Kram!

2010-03-09 @ 18:06:30
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0