Inför 1:a advent

Innan gästerna kom igår så fick adventspyntat lite.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fint du har hemma! :)

2010-11-29 @ 19:37:33
Postat av: Ida

Amanda: Tack:)

Såg precis att jag inte hade svarat på det du skrev sist.

Jag är 23 år så det skiljer alltså ett år på oss. KUL!

Har du anmält dig/er till föräldragrupp?

I morgon går jag in i vecka 28. Sjukt hur tiden går..

Snart är våra bebisar här!!

2010-11-29 @ 20:16:56
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Amanda

Haha så himla roligt, våra män känner tydligen varandra genom jobbet och har pratat om att de ska gå på pappaträff! :) Jajamen vi har anmält till föräldragrupp, började 10 januari om ja inte minns fel! Ni då? Vilken barnmorska har ni? Ja tiden går enormt fort, längtar såå! <3

2010-11-29 @ 20:28:31
Postat av: Ida

Amanda: Okej, okej.

Ja jag anmälde M till pappagrupp men han har inte fått något datum än så han skulle nog ringa dit och kolla för dom verkar sega med att återkomma.

Vi är anmälda till föräldragrupp och har fått den 13:e januari som startdatum men tiden är usel då det börjar 13.30 så jag ska ringa och kolla om det inte finns någon senare tid för oss som jobbar 8-17.

Vi har Eva Bengtsson och hon är verkligen toppen!

Ha det fint!

2010-11-29 @ 20:42:36
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Amanda

ja dom verkar riktigt sega för min M har heller inte fått nån återkoppling. men det var en rikigt usel tid ni fått! vi fick så det börjar 16 i alla fall.

2010-11-29 @ 21:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0