vecka 24!

Var hemma sent igår. Ute och åt på Grappa med jobbet så jag hann aldrig uppdatera bloggen.
I alla fall så gick jag ju in i vecka 24 igår vilket innebär att det nu bara är 16 veckor kvar till bebisen är beräknad.
Wohoo!

Hörseln är väl utvecklad. Barnet känner igen mammans, partnerns och eventuella syskons röster. Den hör även mammans hjärtslag. Nu börjar det bli lite trångt där inne.

Nu har bebisen en chans att överleva en eventuell för tidig födsel.


Vecka 24!
Pinkeriet har satt igång igen.
4-6 gånger per natt är jag tvungen att gå på toa.
Man tror inte att det är sant.. Kunde aldrig någonsin föreställa mig att en människa kunde vara så här kissenödig.
Save the details tänker ni men det kan ni glömma.

Nu ska bara jag och bebisen bli tjockare.
Härligt!

Här har ni kulan.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tiden går fort :)

2010-11-03 @ 22:06:48
URL: http://lottajohansson.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja det kan man lätt säga att den gör:)

Och jag som knappt känner mig gravid.. hehe

2010-11-04 @ 16:39:34
URL: http://idabengtsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0