Happy friday!


I kväll ska vi ut och äta.
Jag har otippat nog blivit sjukt sugen på planka.
Något jag aldrig innan känt sug efter. Tror knappt att jag ätit det om jag ska vara ärlig.
Så i kväll ska jag, M, mamma & pappa gå till Wärdshuset och käka varsin planka.

Wärdshuset är ett ställe jag endast varit på en gång så det är väldigt lustigt att jag så gärna vill gå dit.

Tur att familjen ställer upp som sällskap.
Hade väl varit lite lätt tragiskt om en gravid kvinna hade suttit själv på Wärdshuset en fredagkväll och käkat planka...

Fan det här med att vara preggo har gjort mig helt upp och ner.




Kommentarer
Postat av: Sanne.

hehe tänk sen efter preggotiden.. den är märklig. Jag har blivit lite senil, lipar när ja skrattar. haha..

2010-10-01 @ 19:54:30
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: Ida

Sanne: Ja man blir helt koko av det här och jag har hört att det kan bli värre sen när man ammar.. men vad gör det när man har en liten.

Lite glömska och skratt blandat med tårar får man väl leva med:)

2010-10-02 @ 18:54:21
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Bettan

Läste när jag var gravid att hjärnan krymper under graviditeten, och återfår OFTAST normal storlek efter förlossning ;)

2010-10-03 @ 16:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0