Mammafika och stranden

I dag var det dags för oss att bjuda hem mammorna med sina bebisar igen.
Jag hade slängt ihop en pastasallad som vi smaskade i oss. Sen satt vi mest ute på baksidan och njöt av det fina vädret. Bebisarna låg i skuggan och hade det gott. Och det var såååå kul att Emelie och kulan var med!
Efter mammafikan åkte jag, Ville & Emelie till Getterön och hade ännu en helt ljuvlig eftermiddag. Eftersom våra män hade planer på eget håll i kväll har vi planerat att ha en mysig kväll på min baksida. Vi ska äta resterna av pastasalladen. Jag tänkte sippa lite rosé och Emelie ska ta en eller två kalla alkoholfria Carlsberg.
Vi klarar oss rätt bra utan männen måste jag säga!
Nä nu ska jag leka lite med Ville medan vi inväntar Emelie.
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för ännu en mysig dag!

På fredag smäller det! ;)

Kram kram

2011-06-29 @ 22:41:14
URL: http://jennywalter.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fina bilder Ida! Ser väldans mysigt ut och va fin och stor Ville har blivit. Kul att följa bloggen när man själv är barntokig.. hehe.

2011-06-30 @ 16:11:25
URL: http://www.lisahallen.blogspot.com
Postat av: Ida

Lisa: Fina Lisa!! Vad kul att du läser. Läste att du var i Toronto. Nu har du väl snart varit i hela världen??:) Hör av dig om du någon gång skulle ha vägarna förbi Varberg. Då tycker jag att vi får ta en kaffe och gå igenom vad som har hänt de här åren efter vår lilla Barcelona vistelse! Hoppas allt är prima med dig.

Ha en härlig sommar,

Kram!

2011-06-30 @ 20:17:38
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0