Bredbandsbolaget

Bredbandsbolaget - vilket skitföretag.
Hur man kan misslyckas så med sin service är under all kritik.
Jag vet inte hur många gånger jag har pratat med teknisk support och deras förbannade kundtjänst nu.
Det den ena säger, säger den andra emot.
Och de har tydligen inga tekniker att skicka ut.. nä man ska göra otaliga felsökningar själv och det sista dom ville att jag skulle göra var att skruva isär telejacket. Där gick min gräns. Jag har väntat på en tekniker sen i lördags. Jävligt dumt med tanke på att det inte ens var påväg någon ut till mig.
Mitt bredband har legat nere nu i x antal dagar och innan det hade vi den sämsta hastigheten. Därför har jag inte kunnat uppdatera er här på bloggen.
Nu har jag tack o lov sagt upp skiten men trots att det inte funkar ska jag betala fullpris de tre resterande uppsägningsmånaderna.
Satan i gatan jag skakar så arg jag är. Måste vara extremt billigt att låta sina egna kunder felsöka och agera tekniker.
IDIOTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0