vatten över huvudet

Igår åkte jag, mamma, Mallan och Ville upp till IKEA. Det var helt klart mer än vi egentligen mäktade med.
Vissa dagar borde man bara ta det lilla lugna. Mitt flängande hit och dit och dålig sömn resulterade i att jag nästan somnade vid ratten... Herregud.
Ville hade lajbans på IKEA i alla fall. Han lider varken av stress eller sömnbrist den killen. Precis så borde livet vara för alla.


Livet på en pinne - totalt avskärmad men med ett leende på läpparna.
Kopplar ner mig för ikväll. Vi ses snart igen!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh herregud vad jag saknar ville och er allihopa!! Ska vi inte ta en kvällsfika imorgon?? Ringer dig imorgon när jag slutat jobbet! Puss

2012-04-02 @ 20:58:42
URL: http://livochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0