Min Ville, mitt allt!

Jag njuter varenda sekund av den här sommaren tillsammans med Ville.
Livet är så enkelt och kravlöst. Jag är så otroligt glad att jag tog ledigt den här sommaren för att vara med min lille kille som börjar bli stor nu.
 
Han lär sig något nytt varje dag. Idag har han hytt med pekfingret och sagt AJABAJA x antal gånger.
Hans favorit just nu är Pippi. Vi tittar på Pippi och läser alla hans Pippi böcker tusen gånger om dagen.
Idag när jag fixade tvätten på morgonen så satt han i soffan och kollade på ett avsnitt av Pippi. Helt plötsligt hör jag hur han fullkomligt knäcker sig. Han lägger av det härligaste gapflabbet jag någonsin hört. 
Jag sprang ut från tvättstugan för att kolla vad tusan det var frågan om. Herr Nilsson hade rivit ner Pippis julklappar och Ville vek sig av skratt. 
A moment!
Bilder från vår dag!
 

Kommentarer
Postat av: Lotta Malmberg

Goding!!!!

2012-06-27 @ 17:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0