kvällsöppet

Vi tog en snabb sväng på stan igår. Några affärer hade kvällsöppet och jag behöver finna något att ha på mig på min 25-års fest men jag får fortsätta leta. Inte så lätt heller att gå på stan med Ville som numera går så snabbt att det bara tar en sekund och så är han borta. Igår visade han upp sin nya konst.. han gick bokstavligt talat ut ur butikerna själv.
Tänk att min Booba har blivit så stor!
I dag fick en kollega till mig i Halmstad barn. Vi fick en liten bild på den lilla bebisen och jag måste erkänna att visst blir man sugen på en till...




Vårfint utanför Marina Caddie



Kommentarer
Postat av: Michaela

Dom växer verkligen så fort dom små! Jag börjar också bli sugen på en lillebror/lillasyster..vill ni ha era små tätt eller hur är era planer?

2012-03-31 @ 20:22:51
URL: http://minajagfilosoferar.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag sprängs snart! Harrejisses vilken saknad när man kommer in här nu för tiden. VILLE JAG KOMMER SNART HEM TILL DIG OCH LEKER. Ha en toppen dag fina Ida. Puss och kram Emma

2012-04-01 @ 08:41:30
URL: http://emmalinneadavidsson.com
Postat av: Emma

By the way, skojar du vilken kris man har med kläderna inför din 25års fest. Den här kvällen vill man ju vara sådär extra extra fin.

Största händelsen på mitt år.

Jag får fortsätta leta här bland allt konstigt eller impuls köpa något samma dag jag landar :D

MEN viktigast av allt är att födelsedagsbarnet hittat något såklart!

2012-04-01 @ 08:45:41
URL: http://emmalinneadavidsson.com
Postat av: Ida

Michaela: Vi vill väl ha hyfsat tätt men än är det ingen bebisverkstad igång så vi väntar ett tag till...



Emma: Ville tycker att det är dags för dig att packa väskorna och komma hem och leka med honom nu!

Ska bli så kul att ses den 21:e!!

Jag har INGENTING att ha på mig på festen.. jäkla skit.. så du behöver INTE stressa upp dig.

Saknar dig!! PUSS

2012-04-02 @ 14:46:15
URL: http://idajohanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0